Gdzie klienci mogą sprawdzić stan konta i historię wpłat?

1. Online na pzu.pl – Informacje dotyczące szczegółów transakcji pod rachunkiem klientów są dostępne dla każdego członka DFE PZU na koncie on-line na stronie pzu.pl. Po zalogowaniu się na rachunek klient ma możliwość wyświetlenia informacji o sumie wpłat na IKZE w każdym roku
kalendarzowym, w który dokonywał wpłat na IKZE. Taka informacja jest również dostępna za lata wpłat
w poprzedniej instytucji, w której gromadził środki na IKZE. Informacja ta jest szczególnie przydatna w okresie dokonywania rozliczeń podatkowych, gdyż umożliwia sprawdzenie jaka kwota została wpłacona na IKZE w roku kalendarzowym, za który składa się rozliczenie roczne.


2. Infolinia 801 102 102 (wybierając kolejno: 4, następnie 3) po wprowadzeniu numeru rachunku i PINu – otrzymuje informacje o danych finansowych od konsultanta.


3. Zapytanie mailowe na adres e-mail: kontakt@pzu.pl lub pisemne na adres: PTE PZU SA Przegródka pocztowa 161, 02-696 Warszawa 113 odpowiedź nastepuje drogą mailową lub pocztą w zależności od wybranej opcji uzyskiwania informacji o składkach (podanej na umowie).


Czytaj dalej...

Konto-IKZE.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone © 2024 - - Program Partnerski IKZE

Do góry